søndag 13. desember 2009

Kluter

Nå har panikken (i alle fall en light-utgave av den) grepet fatt i meg.  Jeg konstaterer at det er tredje søndag i advent, og jeg er ikke ferdig med alle hjemmelagde julegaver *hjertebank*

Da griper jeg fatt i bomullsgarn og finner en oppskrift på noe som går rimelig raskt å strikke. Denne oppskriften på kluter har jeg spart på en stund. 
(Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Nå har jeg påskudd til å strikke disse! :-) )




Mønsteret heter "Bamboo Cloth" og er designet av Vaunda Rae Giberson.

Klutene blir forskjellig på for- og baksiden, men begge sidene får et nydelig mønster.







Nærbilde (litt nær :-) ) av den ene kluten.
Jeg har strikket disse ca 20 x 20 cm store. Dette er imidlertid ikke noe problem å justere.
Det er bare å legge opp flere, eller færre, masker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar