lørdag 5. desember 2009

Advent , så koselig... :-)

Endelig advent, en flott og koselig tid på året, synes jeg. :-)
Jeg har jeg hatt det så altfor travelt de siste par måneder, så jeg har ikke rukket å blogge; -har vært på studiesamling, skrevet eksamensoppgave (sammen med de andre på gruppa mi, men likevel...), hatt innmari mye å gjøre ifbm jobben, og har også hatt et stort ommøbleringsprosjekt hjemme + ferdigstillelsesprosjekt av to soverom (= rot og kaos i huset...). Puh!
Har såvidt rukket å strikke litt i ny og ne, men særlig produktiv har jeg ikke vært...

Jeg er snart ferdig med tunikaen til mitt lille tantebarn. (Litt seint ute i forhold til bursdag, men håper det går greit likevel...)
Akkurat nå ser den slik ut;
 
Jeg likte hullmønsteret veldig godt. Det var morsomt å strikke, og gikk ganske raskt.
Nærbilde av hullmønsteret her;
Det kommer sikkert til å vises litt bedre når jeg får dampet tunikaen etter at den er ferdig. Skal legge ut et bilde eller to av den når den er helt ferdig også. Ikke mye som gjenstår nå...  : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar