lørdag 5. desember 2009

Adventskalender

Man blir vel aldri for gammel til å ha en eller annen form for adventskalender, eller? 
For noen år siden sydde jeg denne, men ansiktet til engelen ble ikke ferdig før nå i høst
 (-en av ufoene mine, juhu!). Vel, slik ser den ut nå, i alle fall;

Mønsteret fant jeg i ei bok jeg har (husker ikke hvilken, men skal finne det ut og legge det inn her). Jeg har endret litt i forhold til originalen, spesielt hodet på engelen. Jeg har brukt en treknapp som jeg har malt ansikt på. Håret er en type "englehår", og engelen har også fått et gull-hårbånd. Jeg skal sy rundt hjertene med knapphullssting, men det får jeg ta litt senere... Nå hadde jeg bare lyst til å bruke kalenderen. 
For hver dag knepper jeg på et hjerte i en av rutene. Kalenderen er veldig dekorativ, og kommer nok til å henge framme hele året. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar