lørdag 26. desember 2009

Hemmelig venn

Her er innholdet i pakken jeg fikk fra min hemmelige venn (NoTroFin) i november/desember.
Siden det var jeg som var vertinne - dvs organiserte og hadde oversikten over hvem som skulle sende til hvem denne runden - visste jo jeg hvem som sendte denne, men gleden over å motta pakke og spenningen over hva som skjuler seg inni blir jo ikke mindre av den grunn :-)

To pakker vaniljekaffe og hele fire pakker i ulike julepapir...
Vanilje er noe med det beste jeg vet, og denne
kaffen smakte bare helt nyyydelig!
(Må tilstå at jeg drakk den opp før jul, ja...)

Imidlertid klarte jeg å vente til julaften før jeg åpnet de fire pakkene.
Stor var gleden da de viste seg å inneholde et stort nøste sokkegarn i spreke farger, to nøster grå og to nøster blå Perfect, og den minste pakken inneholdt tre små nøster Järbo i skikkelige glad-farger!
Jeg ble kjempeglad for alt dette og skal straks ta fatt på sokkestrikkinga. Tusen takk til Jea, som var den som sendte meg alt dette flotte garnet!



Se slike nusselige nøster!

-og skikkelige "Glad-farger"!
:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar