tirsdag 24. august 2010

Hemmelig venn - august

For et par dager siden fikk jeg pakke i posten. Det var fra min Hemmelige venn- NoTroFin - for august på Hobbyboden. Siden jeg var vertinne denne måneden visste jeg hvem avsenderen var, men overraskelsen og gleden blir ikke mindre av den grunn. :)
Gaven var innpakket i pent papir og det fulgte også med et fint kort.
Stoooor glede og henrykelse over innholdet!! :)) Den flotte hespa med nydelig
New Zealand Lammeull blir nok pulsvarmere og/eller et skjerf/sjal.

Flotte knapper! Har allerede planer for disse!


Aldeles nyyydelige maskemarkører! Som små smykker.


Se så søte knapper:)


Mmmmmm... Jeg som er ei skikkelig sjokoladespisende "kaffekjerring" setter
selvfølgelig også stor pris på slike go'biter... :)
Sender en stooor takk til Shygirl for en aldeles fantastisk pakke som
jeg ble veldig glad for! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar