lørdag 21. august 2010

Votter med katter

Jeg er kjempeglad i votter, både å bruke votter og å strikke votter :)
Jeg har et kjempefint mønster på votter med pusekatter, og disse har jeg gledet meg lenge til å begynne på.

Vottene strikkes i Daletta på p nr 3,5.
Slik ser forsiden på de ferdige vottene ut.

En liten detalj fra innsiden av votten - en pote...


Tommelen er en fisk, en avspist sådan... Hva kunne vel
passet bedre... ?


Ferdige votter! Mange fine detaljer i mønsteret, morsomme å
strikke, gode og varme, rett og slett perfekte votter til meg!



8 kommentarer:

  1. Heisann. Oppdaget tilfeldig bloggen din etter å ha lest et innlegg du hadde på Hobbyboden.Flott blogg...du lager mye fint, og viser flotte bilder fra naturen! Hit kommer jeg nok tilbake...skal legge en link til bloggen din i min blogg etterhvert!
    Nyyyydelige kattevotter! Jeg er ingen vottestrikker...tror det er fordi jeg blir lei når en vott er ferdig, men jeg beundrer andres arbeid!!

    SvarSlett
  2. Det ligger en award til deg i bloggen min

    SvarSlett
  3. så fine disse vottene er.. skulle gjerne hatt oppskriften:)

    SvarSlett
  4. Nydelige votter du har strikket... Deler du oppskriften??

    SvarSlett
  5. Hei! Kjempefine votter. Hvor får du tak i oppskriften?

    SvarSlett
  6. Hei, har du delt oppskriften? Evt hvohvor har du fått tak i den? :)

    SvarSlett
  7. Hei. Min mor ga meg dette mønsteret, fordi hun ønsket seg disse...Og nå finner jeg ikke mønsteret. Vil ikke spørre henne, fordi da blir det ingen overraskekse. Hvor får man tak i det?

    SvarSlett
  8. HEi Lonemor, vet du hvor jeg kan få tak i mønster til disse vottene?

    SvarSlett