lørdag 4. september 2010

Garninnkjøp...

Uh... Der sprakk jeg, gitt.... Jeg som holder på med garnslanking... Mine drøye 15,5 kilo garn var redusert med 270 gram (=nesten 300 gram...) etter at jeg fikk ferdig tre-fire luer, men etter byturen i dag, har lageret vokst litt igjen. Kom nemlig hjem med 350 gram garn i dag. For å forsvare innkjøpet - uten at jeg egentlig føler at jeg MÅ det - er alt garnet øremerket allerede planlagte prosjekt; to luer pluss lester. Skulle legge opp til lester i går kveld, men fant ut at jeg kun hadde diverse rester, evt bare ett nøste i hver farge. Med ensfarget offwhite i bunn, kan jeg lage striper med det melerte garnet jeg har fra før *smart*, kanskje jeg får slanka bort mye garn nå?? *håpe, håpe* Ja, ja, totalt har lageret bare vokst med med 80 gram, og DET er jo nesten ingen ting :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar