mandag 18. januar 2010

Flere votter


I helga var jeg sannelig ganske produktiv!
I tillegg til skitur, både lørdag og søndag, rakk jeg faktisk å pjone flere par votter. Riktignok var de blå vottene godt påbegynt før helga, men de ble ferdige fredags kveld.
Ytterligere tre par så dagens lys, som du ser på bildet.
Nå skal jeg bare feste trådene og la dem få en runde i vaskemaskinen, eventuelt børste dem innvendig - eller begge deler...
Får se hva jeg bestemmer meg for...
Jeg kan ikke unngå å nevne at to av mine kolleger også har begynt å pjone! Kjempemoro at de har blitt bitt av basillen! Den ene av disse etterlyste mønster til en matchende lue, så nå må jeg hive meg rundt og prøvepjone en lue + skrive ned oppskrifta. Skal legge den ut her i bloggen når den er klar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar