tirsdag 4. august 2009

En annen type handarbeid: snekring :-)

I dag har det vært en ganske hektisk dag - forsåvidt i går også. Jeg fikk malt ferdig baksiden av huset, og vi har revet all bordkledning av fasaden. Altanen på den siden ble tatt ned allerede i høst, da Junior fikk vannlekkasje på rommet sitt, men det er en annen historie... Vi har lagt vindsperre på, lekta ut og fått opp bjelken som den nye altanen skal festes i. Min stooore hodepine i alt dette er, og har vært, min store, fine rosebusk, en Flamenthans (skrives sånn, eller??...) som vokser, blomstrer og trives ved veggen. Ved hjelp av noe tau, en påle, mye tålmodighet (spesielt fra min kjære "handyman") og litt kreativitet, så har vi klart å bøye den ut fra veggen og binde den omtenksomt fast.

Det er jommen godt jeg har en "handy" mann, som kan dette med snekring! All honnør og ros til han! (- selv om jeg både hamrer, sager, kapper og maler selv også :) ) Det er gøy å holde på med dette, men jeg gleder meg veldig til vi blir helt ferdige! Når jeg i tillegg til snekringa også tar meg en liten tur på fjellet hver dag, blir det litt lita tid til annet handarbeid, men noe får jeg da gjort. :-) Jeg har blant annet fått ferdig nok en ufo, se mitt neste innlegg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar