lørdag 1. august 2009

August

Ja, så er det august igjen... En spennende måned med mange nye ting som skjer. Forhåpentligvis blir huset ferdig "renovert" (er jo godt i gang). Det er snart skolestart igjen, både for meg og ungene. Ho "Pøni" er blitt så stor at hun flytter hjemmefra og begynner på høgskole midt i måneden og Junior starter på sisteåret på videregående før han skal ut som lærling. Jeg har allerede begynt å gjøre meg tanker om julegaver til slekt og venner, og skal lage liste en av de nærmeste dagene. Blir mye handarbeid under treene i år (-tror jeg). Det værste med måneden er i grunn at det nå begynner å bli mørkt om kveldene og om natta. :( Liker lange, lyse sommernetter og -dager med sol og varme. Nå er det en hektisk periode fram mot jul, -som jo er et lyspunkt :-) Rett før jul snur jo sola og noen dager utpå nyåret er den tilbake. Og da blir det lysere litt lengre for hver dag - og så er det sommer igjen!


Selv satser jeg på å blogge litt oftere nå. Har en del ufoer som igjen har sett dagens lys. Tenkte at hvis jeg blogget om dem, kunne det være et lite spark bak til meg selv for å få dem ferdig... (?)


Siden jeg ikke har bilde av ufoene nå, legger jeg heller ut et par nye bilder fra en av fjellturene mine. Tatt fra Kvittind, 517 moh ca klokka 22.30 den 26. juli.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar