mandag 11. januar 2010

2010

Riktig godt nytt år til alle!
Der var vi i gang igjen. Som vanlig er det travle dager, og det er ikke alltid jeg rekker over det jeg har sett for meg at jeg skal gjøre i løpet av en dag...
I skarp kontrast til juleferien innhentet hverdagen meg med tidlige morgener, mange gjøremål og et høyt tempo til laaangt på kveld.

Ikke dessto mindre "sniker" jeg meg til å bedrive litt handarbeide innimellom, litt her og litt der, i matpausen, mens poteten koker osv, og - ikke minst - når (les: hvis) jeg ser på tv.

I juleferien fikk jeg strikka ikke mindre enn tre par lester - raggsokker - og pjona to par votter.
Vottene er pjona i Fritidsgarn. Tykt garn, stor heklenål. Skal blogge teknikk og oppskrift. :-)
Sokkene er strikket i litt forskjellig garn. "Gladsokkene" i garnet jeg fikk i HV-julegave (takk, jea!) de røde i "Rede"- veldig godt garn å strikke i!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar