mandag 17. januar 2011

Flere lester

I det siste har jeg hatt det fryktelig travelt. I tillegg til jobb og hus og heim forsøker jeg å lese Biologi for å ta eksamen til våren (juni). Nå leses og jobbes det på spreng med det, og ved siden av alt dette gjør jeg et tappert forsøk på å bedrive håndarbeid.
Vel, det sistnevnte er, i tillegg til å være ute i marka på tur, en form for mentalhygiene, så det forsøker jeg å prioritere...
Noe får jeg dog gjort, og her er litt som er blitt ferdigstilt i løpet av de siste dagene. Det er rett og slett bare noen flere lester som har sett dagens lys.
De grå er strikka i Mor Aase, de blå + blå og sorte er strikke i Hifa raggegarn.


Har forresten fått en del spørsmål vedr hælfellinger, så om ikke så lenge skal jeg legge ut en "trinn for trinn" beskrivelse av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar