søndag 28. mars 2010

Bloggtørke??

Til min store forskrekkelse ser jeg at jeg omtrent ikke har blogga i hele mars måned. Det skyldes ikke at jeg ikke har produsert noe, men snarere det at tilværelsen har vært litt hektisk!
Nå har imidlertid påska innhenta oss, og forhåpentligvis blir det noen lange, fine dager som blant annet kan brukes til blogging.

Pia mi har reist til Oslo i påska, og jeg lovte å sende en hilsen til henne i bloggen min (hun skulle nemlig følge med meg, sa hun:) ) Så herved ønsker jeg Pia mi ei fantastisk flott påske! Gla i dæ, Pia mi!

Skal forsøke å få tid til å legge ut noen bilder av ting jeg har laga, og ikke minst, oppskrift på pjona luer, i kveld en gang. Nå skal jeg på skitur! :)

1 kommentar:

  1. Det er flere som har bloggtørke for tiden. Blir så imponert over de som klarer å oppdatere jevnlig.
    Ønsker deg og dine ei riktig god påske fra Narvik!

    SvarSlett