søndag 21. juli 2013

Ølvott

Nå er det leeenge siden jeg har blogget, men jeg har uansett vært ganske aktiv på handarbeids- og turfronten. En god del av produksjonen har jeg tatt bilder av, og legger ut litt av det etterhvert.
Tanken er å "restarte" bloggen min nå :)

I vinter ble jeg spurt om å strikke en ølvott. Det hadde jeg aldri gjort før, men googlet oppskrifta og satte i gang. Jeg hadde noe flammefarget fritidsgarn liggende, og det passet godt til prosjektet. Votten var ganske stor i utgangspunktet, men etter to runder i maskinen ble den passende til en herrehånd.
For dem som har lyst til å strikke en slik, anbefaler jeg å google oppskrifta (husker ikke hvilken jeg brukte...)
Slik ble den i alle fall seende ut:

Mottakeren ble veldig fornøyd med votten sin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar