lørdag 26. mars 2011

Garn!!!!

Jeg har garndilla - jeg innrømmer det...
Det er vanskelig å gå forbi en garnbutikk, for ikke å si inn i en garnbutikk uten å kjøpe minst ett nøste.

For fjorten dager siden var jeg og Min Kjære på Sortland en tur, og da fant jeg butikken "Den Blå Tråd" og -oh... Der var det mye fint, gitt!
Jeg kom ut med en pose full av garn, noen hundre kroner fattigere,
men med et stort smil om munnen, he, he...
Jeg kjøpte blant annet garnet Evilla, ei hespe rødt og ei hespe grønt.
Fargene er mye finere i virkeligheten enn de fremkommer på bildet (litt irriterende, det derre... Men det henger kanskje sammen med mine manglende ferdigheter som fotograf...???)

Tidligere i uka kjøpte jeg Wollmeise pr nett, og to meiser landet i postkassa mi et par dager senere.
Nyyydelige farger - i virkeligheten finere enn på bildet...

Jeg har planer om å strikke sjal av disse herlighetene. Antar jeg legger opp til et sjal en av de nærmeste dagene. Må bare bestemme meg for hvilket jeg vil strikke først. Har nemlig tre-fire alternative sjal på ønskelista...

1 kommentar:

  1. Heisann. De har mye fint på Den blå tråd, og er ofte innom der for se og finne litt inspirasjon.

    Akkurat nå strikker jeg et pledd, og det skal få ligge i sofaen når det blir ferdig.

    SvarSlett